Gyakran ismételt kérdések
Elfelejtettem a jelszavamat, mit tegyek?
Belépésnél tud új jelszót kérni a Belépés gomb alatt. Ha esetleg nem sikerülne, kérem keresse ügyfélszolgáltatunkat.
Megváltozott a telefonszámom, címem, mit tegyek?
Belépést követően a “A fiókom” menüpontban vagy a rendelés leadása során tudja módosítani az adatait. Már rögzített rendelés adatait ügyfélszolgálatunk felkeresésével tudja módosítani, amíg az csomagolásra nem kerül!
Nem érkezett meg a regisztrációt követően a visszaigazoló e-mail. Mit tegyek?
Ellenőrizze milyen e-mail címet adott meg oldalunkon, illetve gmail-es (és egyéb) címeknél például előfordulhat, hogy automata leveleink a Promóciós mappába kerülnek. Kérjük, ellenőrizze, akár a konyvpaletta feladóra rákeresve, hogy nem került-e valamelyik almappába levelünk. Ha így sem találja, keresse ügyfélszolgálatunkat!
Mit tegyek ha regisztráció után nem tudok a felhasználónevemmel ésel és a jelszavammal bejelentkezni?
Korábban valószínűleg nem erősítette meg regisztrációját. Keresse fel ügyfélszolgáltatunkat!
Bejelentkezés után terméket találok a kosaramban. Miért van ez?
Előző látogatása alkalmával tette bele azokat. Újbóli bejelentkezés alkalmával rendszerünk az elérhető tételeket visszatette a kosarába.
A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013
Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.