Gyakran ismételt kérdések

Elfelejtettem a jelszavamat, mit tegyek?

Belépésnél tud új jelszót kérni a Belépés gomb alatt. Ha esetleg nem sikerülne, kérem keresse ügyfélszolgáltatunkat.

Megváltozott a telefonszámom, címem, mit tegyek?

Belépést követően a “A fiókom” menüpontban vagy a rendelés leadása során tudja módosítani az adatait. Már rögzített rendelés adatait ügyfélszolgálatunk felkeresésével tudja módosítani, amíg az csomagolásra nem kerül!

Nem érkezett meg a regisztrációt követően a visszaigazoló e-mail. Mit tegyek?

Ellenőrizze milyen e-mail címet adott meg oldalunkon, illetve gmail-es (és egyéb) címeknél például előfordulhat, hogy automata leveleink a Promóciós mappába kerülnek. Kérjük, ellenőrizze, akár a konyvpaletta feladóra rákeresve, hogy nem került-e valamelyik almappába levelünk. Ha így sem találja, keresse ügyfélszolgálatunkat!

Mit tegyek ha regisztráció után nem tudok a felhasználónevemmel ésel és a jelszavammal bejelentkezni?

Korábban valószínűleg nem erősítette meg regisztrációját. Keresse fel ügyfélszolgáltatunkat!

Bejelentkezés után terméket találok a kosaramban. Miért van ez?

Előző látogatása alkalmával tette bele azokat. Újbóli bejelentkezés alkalmával rendszerünk az elérhető tételeket visszatette a kosarába.

A kényelmes és biztonságos online fizetést a Barion Payment Zrt. biztosítja, MNB engedély száma: H-EN-I-1064/2013

Bankkártya adatai áruházunkhoz nem jutnak el.